Strategia Pomocnych Gestów (Little Helps Plan)

W Tesco wierzymy, że każdy, nawet najmniejszy gest ma wielkie znaczenie. Nasza Strategia Pomocnych Gestów (Little Helps Plan) opiera się na trzech filarach: ludziach, produktach i miejscach. Zbudowaliśmy ją w oparciu o działania, jakie wprowadziliśmy dotychczas z myślą o naszych klientach, koleżankach i kolegach, a także lokalnych społecznościach.

„Każdy, nawet najmniejszy gest ma wielkie znaczenie” to jedna z wartości, jakimi kierujemy się w naszej firmie na co dzień. Obejmuje ona wszystkie drobne rzeczy, które robimy dla lokalnych społeczności, jak również pokazuje nasz wkład w globalne inicjatywy, w które jesteśmy zaangażowani. To wszystko znajduje się w centrum naszej Strategii Pomocnych Gestów.

Strategia motywuje nas do budowania firmy, w której koleżanki i koledzy mogą pracować bez względu na pochodzenie, nasi klienci podejmują zdrowsze decyzje zakupowe i cieszą się ze zrównoważonych produktów w przystępnej cenie. Jednym z naszych głównych celów jest również to, aby żadna nadająca się do spożycia żywność nie była w Tesco marnowana – w całym łańcuchu dostaw, od uprawy do potrawy.

Aby w pełni wdrożyć Strategię Pomocnych Gestów LHP, musimy zjednoczyć siły we wszystkich czterech krajach Europy Środkowej.

Wiadomości