Poszerzamy produktowe horyzonty

07/09/2020

Świat pędzi do przodu, a wraz z nim potrzeby i oczekiwania konsumentów. Odpowiadając na nowe trendy żywieniowe, od połowy sierpnia rozszerzyliśmy nasz asortyment aż o 117 nowych produktów z kategorii Kuchnie Świata oraz vege, vegan i bio.

W ostatnim czasie zauważalne jest rosnące zainteresowanie asortymentem vege, vegan, bio, bez laktozy czy glukozy oraz z różnych kuchni świata. Zjawisko to stało się inspiracją dla naszej najnowszej kampanii „Takie zdrowe” w partnerstwie z firmą Merkury S.A. oraz poszerzenia oferty Kuchnie Świata. Artykuły z tych kategorii odpowiadają na coraz bardziej popularną ideę zdrowego, świadomego żywienia i gotowania w domu zamiast zamawiania „szybkich” posiłków.

Nowa, ulepszona oferta to aż 220% więcej artykułów bio, takich jak różnego rodzaju mąki, kasze, ryże, makarony, płatki śniadaniowe, przyprawy, musli, oleje, octy, warzywa w puszkach, ketchupy, passaty, musztardy, słodycze, kawa i herbata. Pamiętaliśmy także o miłośnikach produktów wegańskich, wprowadzając szeroki wybór past warzywnych, napojów roślinnych, zamienników jaj czy majonezu – najpopularniejszych substytutów tradycyjnych składników wielu dań, a także gotowych propozycji potraw. W trosce o osoby z nietolerancjami zdecydowaliśmy się ponad dwukrotnie poszerzyć ofertę wyrobów bezglutenowych i bez cukru, szczególnie w kategorii mąk i gotowych mieszkanek do wypieków, słodyczy i ciastek, a także produktów dla dzieci.

Zmiany w naszej ofercie to nie tylko zdrowsze wybory, ale również możliwość poznawania smaków świata bez podróżowania. Do tej pory w naszym asortymencie znaleźć można było podstawowe pozycje z kuchni azjatyckiej i meksykańskiej. Zmiany przyniosą aż 117 oryginalnych nowości z całej Europy i innych zakątków Ziemi. Aby ułatwić naszym klientom zakupy, każdy produkt będzie dodatkowo oznaczony flagą kraju, z którego pochodzi. Dzięki temu kulinarna podróż do Włoch, Azji i wielu innych miejsc stanie się jeszcze łatwiejsza. 😉