Zagłosuj na Tesco w Konkursie „Raporty Społeczne”!

25/08/2020

56 raportów z zakresu CSR rywalizuje o nagrodę internautów w Konkursie „Raporty Społeczne”, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Głosowanie potrwa do 14 września! Zachęcamy wszystkich do oddawania swoich głosów na nasz raport „Strategia Pomocnych Gestów”. 😉

Co roku jedną z nagród w Konkursie „Raporty Społeczne” przyznają internauci. Otrzymuje ją raport, który w internetowym głosowaniu zdobył najwięcej głosów. W tegorocznej, 14. edycji etap głosowania rozpoczął się 24 sierpnia i potrwa do 14 września włącznie. Odbywa się przez stronę www.raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/. W tym roku jednym z 56 raportów, na który internauci mogą oddawać swoje głosy, jest raport zgłoszony przez Tesco Polska – „Strategia Pomocnych Gestów”.

Jak głosować?
Wszystkie zgłoszone raporty zostały opublikowane na stronie: www.raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/. Głos można oddać dokładnie na 3 publikacje. Kolejno, w widocznych na stronie polach, należy wpisać adres mail (1 osoba = 1 mail), wybrać grupę interesariusza, do którego głosujący należy, i dopiero kliknąć przycisk „zagłosuj”. Uwaga, głos zostanie zapisany w systemie dopiero po jego potwierdzeniu, co odbywa się poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail. Dopiero wtedy głos jest ważny.

Idea Konkursu
Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku, a jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte. Głównym celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Dzięki konkursowi wyróżniane są przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs przyczynia się do zwiększenia transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami, stanowi też dobre źródło inspiracji do tego, w jaki sposób ujawniać dane niefinansowe.

Nasz raport CSR znajdziecie tutaj.