Dbamy o dobre ceny w czasach kryzysu

25/05/2020

Marzec i kwiecień, szczytowe miesiące pandemii, nie były łatwym okresem. Aby zadbać o naszych klientów, zrobiliśmy wszystko, by ułatwić im dostęp do podstawowych produktów, a także zapewnić jak najlepsze ceny.

Z danych ASM Sales Force Agency wynika, że w minionych dwóch miesiącach nasz koszyk zakupowy był jednym z dwóch najtańszych we wszystkich sieciach handlowych w Polsce. W marcu za podstawowe produkty pierwszej potrzeby (artykuły spożywcze, kosmetyki i środki czystości) wchodzące w skład tzw. koszyka zakupowego trzeba było zapłacić średnio 223,08 zł, a w kwietniu 226,48 zł. To awans aż o 2 pozycje w porównaniu z badaniem lutowym!

Klienci podążają za niebieskim
Taki wynik jest efektem naszych działań, w centrum których znajduje się troska o klienta – także w bardzo wymagających czasach. Dzięki „Naszej cenie”, czyli ofercie setek produktów oznaczonych charakterystycznymi, niebieskimi etykietami, nasi klienci mają gwarancję, że kupują podstawowe artykuły spożywcze najtaniej, jak to możliwe. Wystarczy podążać za niebieskim! Również online – handel internetowy zanotował w marcu i kwietniu ogromny wzrost z powodu restrykcji związanych z pandemią koronawirusa.