Tesco Polska wkracza na LinkedIn

18/05/2020

LinkedIn to serwis społecznościowy, który został założony w 2003 roku jako miejsce dla osób szukających pracy i rekruterów. Każdy mógł dodać tam swoje „wirtualne CV”. Dziś, po 17 latach od powstania, serwis zrzesza sieć profesjonalistów z różnych dziedzin, a profile mają tam także różne firmy. Od niedawna do tego grona należy również Tesco Polska!

W styczniu 2020 roku odnotowano 675 milionów zarejestrowanych użytkowników LinkedIn, w tym prawie 3 miliony z Polski. Miło nam poinformować, że już możecie znaleźć także nasz profil firmowy w serwisie. To oznacza, że jeśli i Wy macie tam swoje osobiste konto, macie możliwość oznaczenia w zakładce „Doświadczenie”, że pracujecie w Tesco Polska, do czego gorąco zachęcamy. 😉

Dlaczego warto być na LinkedIn?
Mając założony profil w serwisie, możecie poinformować innych, gdzie pracujcie, jaki posiadacie umiejętności, czy w jakie projekty wolontariackie się zaangażowaliście, a także brać udział w dyskusjach na grupach tematycznych i tworzyć własne treści na swojej tablicy. To portal dla każdego, kto szuka możliwości rozwoju, niezależnie od stanowiska. Znajdziecie tam wiele merytorycznych artykułów pisanych przez ekspertów czy liderów biznesu, a także innych użytkowników, z którymi można się bezpośrednio skontaktować. Jeśli macie ochotę, możecie też skorzystać ze specjalnej platformy, gdzie znajdziecie różne kursy online.
Duże korzyści przynosi również posiadanie konta firmowego na LinkedIn, stąd i my zdecydowaliśmy się na jego założenie. Zapewni to naszej firmie rozpoznawalność, pomoże zbudować pozycję eksperta w branży i pozytywnie wpłynie na postrzeganie nas przez klientów. Zaglądajcie na nasz profil i śledźcie, co ciekawego się u nas dzieje!