Dwie statuetki Stevie Awards dla Pasaży Tesco

09/10/2019

Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od ponad 16 lat. Obecnie Nagrody Stevie przyznawane są w siedmiu kategoriach, a każdego roku kapituła konkursu otrzymuje do rozpatrzenia ponad 10 tys. zgłoszeń z ponad 60 krajów.

Tym bardziej jest nam niezmiernie miło poinformować, że wydarzenie „Fabryka Swetrów Świątecznych” organizowane w Pasażu Tesco zostało docenione przez światowych ekspertów i zdobyło brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Stevie Awards.

Chcąc przywołać magiczną atmosferę świąt i podkreślić siłę wspólnie spędzonych chwil, Pasaż stworzył wyjątkową „Fabrykę Swetrów Świątecznych”. Projekt organizowany był w grudniu 2018 roku w ramach kampanii „Pasaż Tesco. Twoje magiczne Święta”. Przepełniony niezwykłą energią i atmosferą rodzinnej zabawy event przy akompaniamencie świątecznej muzyki przeniósł gości do prawdziwej krainy pełnej magii, w której mogli puścić wodze fantazji i stworzyć własny świąteczny sweter! W wydarzeniu udział wzięły gwiazdy, influencerzy, media i klienci Pasaży.

Nie jest to jedyna statuetka Stevie Awards przyznana Pasażowi Tesco w tym roku. Drugą otrzymaliśmy w kategorii „Event CSR” za projekt „Wspólna Przestrzeń”. To program zakładający realizację wydarzeń, podczas których organizacje pozarządowe mogą zaprezentować się wśród społeczności lokalnych w wybranych Pasażach. Zakres organizowanych wydarzeń jest bardzo szeroki – od pokazów pierwszej pomocy, przez występy sportowe, wystawy plastyczne czy warsztaty dla dzieci, po akcje z najemcami.

Nagrody Stevie Awards to dla nas duże wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny jury jednego z najważniejszych konkursów biznesowych na świecie uznało działania Pasaży Tesco za jedne z najbardziej innowacyjnych na świecie – komentuje Łukasz Kędzior, Marketing Manager w Dziale Zarządzania Pasażami Handlowymi Tesco Polska.