To oni oszczędzają nasz czas. Poznajcie ludzi stojących za Tesco Business Services!

02/08/2019

Ten zespół ma jeden cel – wspierać koleżanki i kolegów tak, aby mogli koncentrować się wyłącznie na tym, co najważniejsze dla naszych klientów. Dzięki wyróżniającym się kompetencjom i zdolnościom jego członkowie troszczą się o wszystkie sprawy administracyjne, które zabierają na co dzień nasz czas. W ten sposób możemy skupiać się na tym, aby dbać o naszych klientów każdego dnia coraz lepiej!

Zespół TBS pracuje w Budapeszcie, blisko środkowoeuropejskiej siedziby naszej firmy. Każdego dnia dołączają do niego kolejne koleżanki i koledzy, i choć większość z nich to na razie Węgrzy, coraz częściej słyszymy tam także takie języki jak polski, czeski czy słowacki.

Pierwsze efekty działań TBS widać już wyraźnie na Węgrzech, ale wkrótce także pozostałe kraje skorzystają z zalet, jakie niesie ze sobą funkcjonowanie tego zespołu. Jednym z pierwszych wyzwań koleżanek i kolegów z Tesco Business Services było przeniesienie wszystkich procesów związanych z listami płac z biura w Győr i wprowadzenie system DTube we wszystkich węgierskich sklepach. Poznajcie Anett Szaniszló, jedną z liderek tego projektu!

Anett Szaniszló – Payroll Admin Manager, Tesco Business Services

Miło Cię poznać, Anett! Opowiedz nam o sobie.
Cześć! Wspaniale jest być częścią naszego zespołu. Zanim do niego dołączyłam, pracowałam przez osiem lat na rozmaitych stanowiskach związanych z listami płac, kierowałam operacjami w kilku krajach i wprowadzałam tam projekty związane z przenoszeniem systemów. W TBS kieruję zespołem 22 osób, które koncentrują się na procesach związanych z wypłatą wynagrodzeń i rozliczeniami, wszystkimi kwestiami socjalnymi (wynagrodzenia na urlopie macierzyńskim oraz zdrowotnym itd.), a także bonifikatami podatkowymi. W czasie wolnym lubię uczyć się języków obcych – na razie mówię po angielsku, hiszpańsku i nieco po niemiecku, ale mam nadzieję wkrótce to zmienić. Poza tym dużo czytam i podróżuję, fascynują mnie inne kultury. Głównie uprawiam pieszą turystykę, uwielbiam naturę.

Jak wspominasz pierwsze chwile w stworzonym zupełnie niedawno zespole?
Byłam jedną z pierwszych osób, które weszły w skład zespołu TBS. Dlatego kiedy przyjechałam, biuro było prawie puste, nie mieliśmy nawet mebli. Od tamtej pory dołączyło do nas ponad 100 koleżanek i kolegów, zyskaliśmy trzy nowe, piękne piętra, a nasza grupa ciągle się rozszerza. Stając się częścią zespołu, wiedziałam, że tworzę historię – mogłam być naocznym świadkiem tego, jak wspaniale rozwija się nasza firma. Dziś zajmujemy się procesami, które dotyczą całej Europy Środkowej.

Pamiętasz swój pierwszy projekt w TBS?
Pracowaliśmy wtedy nad przeniesieniem procesów związanych z listą płac do BST, budując nasze operacje praktycznie od zera. To było nie lada wyzwanie, ale nasz zespół stanął na wysokości zadania. Wierzę, że połączenie naszych umiejętności i doświadczenia pozwoliło przeprowadzić ten proces z sukcesem – jestem wdzięczna wszystkim członkom naszego zespołu.

Jak wygląda współpraca Waszego zespołu z pozostałymi koleżankami i kolegami z Tesco?
Naszym priorytetem jest zapewnianie wsparcia wszystkim koleżankom i kolegom, dlatego jesteśmy w stałym kontakcie z zespołami sklepowymi na Węgrzech. Pytamy ich o opinię na temat nowego systemu, naszej pracy i planów, biorąc pod uwagę ich sugestie, aby stale poprawiać poziom naszej pracy.

Co udało Wam się jak dotąd osiągnąć?
Nasze koleżanki i koledzy otrzymują wsparcie o wiele szybciej niż wcześniej. Do niedawna mieliśmy wyznaczone poszczególne osoby odpowiedzialne za kontakt z danymi sklepami, co bardzo spowalniało cały proces. Teraz, gdy odbieramy z któregoś sklepu prośbę o wsparcie, zostaje ona automatycznie przekierowana do osoby, która jest w danym momencie dostępna. Dzięki temu działamy o wiele szybciej. Mam nadzieję, że także koleżanki i koledzy ze sklepów mają poczucie, że ich sprawy załatwiane są teraz o wiele efektywniej. Dzięki centralizacji jesteśmy w jednym miejscu i możemy wspólnie omawiać największe wyzwania, a także poszukiwać dla nich najlepszych rozwiązań. Za pośrednictwem DTube koleżanki i koledzy mogą śledzić aktualizowany na bieżąco status swoich spraw.

Czy koleżanki i koledzy na Węgrzech przekazują Ci już jakieś informacje zwrotne?
Tak! Od początku trwania projektu otrzymaliśmy już wiele pozytywnych opinii z mnóstwa sklepów. Koleżanki i koledzy doceniają szybszą pomoc i możliwość śledzenia statusu swoich spraw w systemie. Po pilotażowej fazie testów przeprowadziliśmy również ankietę, w której najwyższy wynik zanotowało wsparcie naszego zespołu. Jestem z tego niezmiernie dumna!