Pomoc dla bratysławskiego Zoo

27/07/2018

Z pewnością znacie najnowszą odsłonę naszych „Historii pisanych smakiem”. Opowieść o oryginalnej arbuzowej pizzy Sary ma też mniej znaną, ale jeszcze piękniejszą fabułę. Nasza nowa reklama telewizyjna przyniosła namacalne korzyści… zwierzętom w zoo.

Jedzenie, które uwielbiamy, kryje w sobie historię. W tym przypadku jest to opowieść o żywności, którą kochamy, której nie chcemy marnować. Jako firma zadeklarowaliśmy, że do 2020 roku nasze sklepy w Europie Środkowej będą przekazywać wszystkie niesprzedane artykuły spożywcze, które nadają się do spożycia przez ludzi do Banków Żywności i organizacji charytatywnych.
Mimo, że akurat w tym przypadku nie mogliśmy wykorzystać nadwyżek i pomóc ludziom w potrzebie, zdecydowaliśmy się przekazać żywność organizacjom, które mogą jej używać jako karmy dla zwierząt. I tak nadwyżki arbuzów z kampanii reklamowej zostały przekazane do bratysławskiego Zoo i Parku Zwierząt Malkia.- Tesco pomogło zapewnić zwierzętom w bratysławskim Zoo zrównoważoną dietę z wszystkimi niezbędnymi składnikami odżywczymi. Pomagają nam też w ograniczaniu wydatków, co stanowi dużą pomoc dla zoo – powiedziała Alexandra Ritterová, Dyrektor Ds. Marketingu w bratysławskim Zoo.

Zastanawiacie się czy zwierzakom smakowało? Zobaczcie filmik i galerię zdjęć poniżej.